Verkkosivujen kehitys, 2018
Projektissa kehitettiin Saunapallo -tuotteen brändiä ja sen pohjalta ideoitiin uudet verkkosivut & -kauppa. Kyseessä oli uusi yritys ja tuote, joka haki vielä paikkaansa markkinoilla sekä kohderyhmäänsä. Tehtävänämme oli auttaa kiireistä yksinyrittäjää löytämään oikea tyyli markkinoida tuotetta, sen oikeat kohderyhmät ja kartoittaa kilpailua.
Opittua:
- Annettuun brieffiin vastaaminen
- Kilpailija-analyysi
- Brändin peruslupauksen muotoilu
- Brändin mukaista tekstisisällön tuottoa
- Verkkosivujen visuaalisuuden & toiminnalisuuden kehittäminen
- Verkkosivujen optimointi, SEO
Projekti toteutettiin 5 opiskelijan ryhmässä. projekti oli osa Haaga-Helian, luovan toimisto Krean, Markkinoinnin, viestinnän ja palveluiden johtaminen -kurssia.